Print dit verhaaltje

Dag 27....
Ilse, 10/7/2007, 01:00

Dobber dobber..... Snel kunnen we dit niet noemen. Al een paar dagen hebben we te kampen met weinig wind. Niet echt leuk zo op het eind. We hadden ons vandaag al aan land gerekend maar helaas. Vanmorgen hebben we drie uur lang met de zeilen gestoeid. Uiteindelijk hadden we de Bolle Jan er op, een dubbel voorzeil van licht materiaal van 100 vierkante meter. Mooi voor weinig wind maar niet als je ook golven hebt kwamen we al gauw achter. Dus alles weer opgeruimd. We gaan nu bijna 3 knopen en nog 131 mijl te gaan. We zijn er echt bijna! We kijken er zo naar uit om aan te komen. We rekenen maar niet meer uit wanneer dat is... Joost had 2 dagen terug weer een Mahi Mahi gevangen en daar gaan we vandaag weer van smullen. Wel handig dat je drie dagen van een vis kan eten. Yagoona en Dingo zijn al aangekomen. Wij varen zo'n 20 mijl achter Rotor. Zo dichtbij dat we zelfs met de marifoon konden kletsen. Geza had nog wat tips om popcorn niet aan te laten branden dus dat ga ik zo eens uitproberen.